Serwis społecznie rekomendujący ulubione strony – Elefanta.pl – podpisał umowę z siecią reklamy internetowej ARBOnetwork. Współpraca obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisie.
W celu zwiększenia przychodów reklamowych Elefanta.pl zmieniła sieć reklamową i dołączyła do ARBOnetwork.
Serwis Elefanta.pl zdobywa coraz więcej użytkowników, stając się atrakcyjnym celem dla reklamodawców. Ich liczba w marcu 2009r. wzrosła do 486 tysięcy, oznacza to wzrost liczby użytkowników w I kwartale 2009r. o 20%. Tym samym średnia miesięczna z ostatnich pięciu miesięcy ukształtowała się na poziomie 426 tysięcy (według badania Gemius Traffic XI 2008 – III 2009).
– W ofercie serwisu Elefanta.pl znalazły się popularne formy reklamy internetowej, jak Billboard, Skyscraper czy Toplayer. Ze względu na charakter witryny będziemy także poszukiwać niestandardowych możliwości dotarcia do jej użytkowników – mówi Wojciech Kałużny z sieci ARBOnetwork.
Przychody reklamowe zostaną zainwestowane w rozwój serwisu. Zmiany realizowane są w ramach długotrwałej strategii rozwoju sukcesywnie wprowadzanej od III kwartału 2008r. Dotychczas, w oparciu o uwagi i potrzeby użytkowników, zostały wdrożone ulepszenia w zakresie funkcjonalności i użyteczności serwisu m.in. na stronie głównej i podstronach, w pasku narzędzi – toolbarze, wprowadzono nowe kategorie i podkategorie. W najbliższym czasie planowane jest wdrożenie zmian udoskonalających sposób oceniania ulubionych stron czy też rozpoczęcie dystrybucji spersonalizowanego newslettera.
– Polscy internauci stają się coraz bardziej świadomymi użytkownikami sieci, stąd popularność serwisów typu Elefanta.pl ułatwiających dotarcie do najciekawszych i wartościowych treści internetowych, z pewnością będzie wzrastać – dodaje Wojciech Kałużny.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.