Elf i mobilna lojalność

Agencja Pegasus Advertising wraz z agencją marketingu mobilnego adMobile rozpoczęła współpracę z firmą Total Polska. W kampanii wykorzystano połączenie komunikacji SMS oraz IVR (interaktywną telefoniczną obsługę głosową).

W ramach przedsięwzięcia prowadzony jest ośmiomiesięczny program motywacyjny skierowany do sieci dystrybucji detalicznej olei silnikowych. Dodatkowe wsparcie stanowi akcja marchandisingowa w 1000 sklepach. Głównym celem kampanii jest wzrost sprzedaży olei silnikowych marki Elf oraz edukacja sprzedawców w zakresie znajomości produktu. Akcja trwa do końca bieżącego roku. Mechanizm akcji od strony technicznej opiera się na wykorzystaniu połączonych platform SMS i IVR. Integracją działań SMS i IVR zajmuje się agencja marketingu mobilnego adMobile.

http://www.admobile.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top