Elf i mobilna lojalność

Opublikowano: 1 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Pegasus Advertising wraz z agencją marketingu mobilnego adMobile rozpoczęła współpracę z firmą Total Polska. W kampanii wykorzystano połączenie komunikacji SMS oraz IVR (interaktywną telefoniczną obsługę głosową).

W ramach przedsięwzięcia prowadzony jest ośmiomiesięczny program motywacyjny skierowany do sieci dystrybucji detalicznej olei silnikowych. Dodatkowe wsparcie stanowi akcja marchandisingowa w 1000 sklepach. Głównym celem kampanii jest wzrost sprzedaży olei silnikowych marki Elf oraz edukacja sprzedawców w zakresie znajomości produktu. Akcja trwa do końca bieżącego roku. Mechanizm akcji od strony technicznej opiera się na wykorzystaniu połączonych platform SMS i IVR. Integracją działań SMS i IVR zajmuje się agencja marketingu mobilnego adMobile.

http://www.admobile.pl

Sylwester KozakElf i mobilna lojalność

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.