ELLE.pl z okazji pierwszych urodzin z nowym layoutem

Serwis internetowy ELLE.pl (Burda Media Polska) obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji strona ELLE.pl przeszła wizualną metamorfozę.

Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej oprawione w datę, godzinę, tytuł i lead publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.

ELLE

Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu ELLE.pl pojawiły się także nowe formy reklamowe – natywne i displayowe, a strona została wyposażona w wersję mobilną (responsywną). Już wkrótce za pośrednictwem ELLE.pl będzie też można zrobić zakupy, informuje wydawca.

Za realizację projektu odpowiedzialna jest redakcja serwisu ELLE.pl i Treehouse – spółka córka wydawnictwa. W lipcu serwis miał 150 064 użytkowników i 2 415 811 odsłon.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top