ELLE.pl z okazji pierwszych urodzin z nowym layoutem

Serwis internetowy ELLE.pl (Burda Media Polska) obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji strona ELLE.pl przeszła wizualną metamorfozę.

Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej oprawione w datę, godzinę, tytuł i lead publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.

ELLE

Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu ELLE.pl pojawiły się także nowe formy reklamowe – natywne i displayowe, a strona została wyposażona w wersję mobilną (responsywną). Już wkrótce za pośrednictwem ELLE.pl będzie też można zrobić zakupy, informuje wydawca.

Za realizację projektu odpowiedzialna jest redakcja serwisu ELLE.pl i Treehouse – spółka córka wydawnictwa. W lipcu serwis miał 150 064 użytkowników i 2 415 811 odsłon.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry