ELLE.pl z okazji pierwszych urodzin z nowym layoutem

Opublikowano: 13 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis internetowy ELLE.pl (Burda Media Polska) obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji strona ELLE.pl przeszła wizualną metamorfozę.

Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej oprawione w datę, godzinę, tytuł i lead publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.

ELLE

Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu ELLE.pl pojawiły się także nowe formy reklamowe – natywne i displayowe, a strona została wyposażona w wersję mobilną (responsywną). Już wkrótce za pośrednictwem ELLE.pl będzie też można zrobić zakupy, informuje wydawca.

Za realizację projektu odpowiedzialna jest redakcja serwisu ELLE.pl i Treehouse – spółka córka wydawnictwa. W lipcu serwis miał 150 064 użytkowników i 2 415 811 odsłon.

Dawid ZarazińskiELLE.pl z okazji pierwszych urodzin z nowym layoutem

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.