EM Lab, agencja Marketingu Doświadczeń przystąpiła do międzynarodowej organizacji Event Marketing Institute (EMI).
Event Marketing Institute to amerykańska organizacja skupiająca klientów oraz agencje mająca na celu rozwijanie marketingu eventowego jako ważnego narzędzia w tworzeniu strategii komunikacji marki. Celem EMI jest zarówno rozwój wagi strategii jak i pomiaru efektów w tym kanale komunikacji. „Dzięki wszechstronnej edukacji, szkoleniom, badaniom i analizie wschodzących trendów oraz insightów marketingu eventowego, EMI pomaga nam w konfrontacji z wyzwaniami stawianymi przez rynek. Członkowstwo w organizacji pozwala nam również skuteczniej wykorzystać „żywy” marketing do osiągnięcia mierzalnych rezultatów naszych działań.” – powiedział Julian Kozankiewicz – partner zarządzający EM Lab.
EM Lab jest firmą należącą do grupy marketingowej Mothership. Podstawowy zakres kompetencji spółki stanowią eventy, działania niestandardowe (ambient, guerilla), field marketing oraz incentive.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.