EM Lab członkiem Event Marketing Institute

Opublikowano: 7 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

EM Lab, agencja Marketingu Doświadczeń przystąpiła do międzynarodowej organizacji Event Marketing Institute (EMI).
Event Marketing Institute to amerykańska organizacja skupiająca klientów oraz agencje mająca na celu rozwijanie marketingu eventowego jako ważnego narzędzia w tworzeniu strategii komunikacji marki. Celem EMI jest zarówno rozwój wagi strategii jak i pomiaru efektów w tym kanale komunikacji. „Dzięki wszechstronnej edukacji, szkoleniom, badaniom i analizie wschodzących trendów oraz insightów marketingu eventowego, EMI pomaga nam w konfrontacji z wyzwaniami stawianymi przez rynek. Członkowstwo w organizacji pozwala nam również skuteczniej wykorzystać „żywy” marketing do osiągnięcia mierzalnych rezultatów naszych działań.” – powiedział Julian Kozankiewicz – partner zarządzający EM Lab.

EM Lab jest firmą należącą do grupy marketingowej Mothership. Podstawowy zakres kompetencji spółki stanowią eventy, działania niestandardowe (ambient, guerilla), field marketing oraz incentive.

Hanna LaskowskaEM Lab członkiem Event Marketing Institute

Podziel się!

O autorze

hania