Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje nietypową akcję promocyjną dla marki PLAY, nawiązującą do kampanii ATL „Łap Łup”.
Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe. Na potrzebę serii animacji dwuosobowe teamy hostess przebranych za włamywaczy rozdają ulotki w kształcie pistoletu i proponują klientom dokonanie napadu na sprzedawcę w punkcie sprzedaży PLAY – w zamian za gadżet. Działania nawiązują do konceptu kreatywnego autorstwa agencji Brain opartego na konwencji kryminalno – komiksowej.
Tytułowy Łap Łup to nie tylko atrakcyjna oferta promocyjna, ale również loteria pieniężna, w której po dokonaniu zakupu każdego dnia można wygrać 1.000 zł, co tydzień 10.000 zł i jednorazowo nawet 100.000 zł.
Za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej odpowiedzialna jest agencja AdWorks (Grupa Mothership).
Działania promocyjne w galeriach handlowych potrwają przez pięć weekendów, między 01.02.2008 a 02.03.2008 r.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.