EM Lab dla marki PLAY

Opublikowano: 8 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje nietypową akcję promocyjną dla marki PLAY, nawiązującą do kampanii ATL „Łap Łup”.
Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe. Na potrzebę serii animacji dwuosobowe teamy hostess przebranych za włamywaczy rozdają ulotki w kształcie pistoletu i proponują klientom dokonanie napadu na sprzedawcę w punkcie sprzedaży PLAY – w zamian za gadżet. Działania nawiązują do konceptu kreatywnego autorstwa agencji Brain opartego na konwencji kryminalno – komiksowej. 

Tytułowy Łap Łup to  nie tylko atrakcyjna oferta promocyjna, ale również loteria pieniężna, w której po dokonaniu zakupu każdego dnia można wygrać 1.000 zł, co tydzień 10.000 zł i jednorazowo nawet 100.000 zł.

Za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej odpowiedzialna jest agencja AdWorks (Grupa Mothership).

Działania promocyjne w galeriach handlowych potrwają przez pięć weekendów, między 01.02.2008 a 02.03.2008 r.  

Hanna LaskowskaEM Lab dla marki PLAY

Podziel się!

O autorze

hania