EM Lab i PLAY na stokach

Opublikowano: 20 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje zimowe animacje w górach dla marki Play w ramach akcji „PLAY na stokach”.
Poprzez realizację licznych animacji odbywających się na stokach podczas weekendów Agencja realizuje cele akcji, którymi są wzrost świadomości marki oraz wzrost sprzedaży starterów i doładowań PLAY.    

W ramach akcji odwiedzający, mają możliwość doładowania u hostessy swojego telefonu. Przy doładowaniu za minimum 30 zł, otrzymują 30 % zniżki na zakup całodziennego karnetu na następujących stokach narciarskich: Małe Ciche, Pilsko, Zawoja, Jaworzyna. Natomiast na stoku Nosal, klienci PLAY zamiast całodziennego karnetu będą mogli otrzymać zniżkę na zakup karnetu o wartości 500 punktów. Akcja trwa w okresie od 25 stycznia do 24 lutego 2008 r.

Równolegle do akcji,  odbywa się konkurs, w którym nagrodami są wyprawa dla klientów PLAY na lodowiec Hintertux i firmowe gadżety.

Hanna LaskowskaEM Lab i PLAY na stokach

Podziel się!

O autorze

hania