Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, podsumowała wyniki finansowe za 2007 r. Spółka odnotowała największy wzrost przychodów spośród wszystkich spółek z Grupy.
Suma przychodów wzrosła w 2007 roku w porównaniu z rokiem 2006 o 220%. Zysk brutto w 2007 roku wyniósł 1,520 mln złotych.
– Wyniki finansowe odnotowane przez EM Lab pokazują, że Spółka ma duży potencjał wzrostu. Pozyskanie kapitału z rynku NewConnect pozwoli nam rozwijać się jeszcze bardziej dynamicznie i inwestować w kapitał ludzki, własne narzędzia i akwizycje – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.
– EM Lab jest w szczególnym momencie swojego rozwoju. Jestem przekonany, że alternatywny rynek giełdowy jest świetnym rozwiązaniem dla tego typu spółek. Advertising Age prognozuje, że w najbliższych latach marketerzy będą dokonywać coraz większych inwestycji właśnie w ten obszar usług komunikacji marketingowej, zaraz po Internecie i marketingu mobilnym, co powinno spotkać się z zainteresowaniem inwestorów – powiedział Tomasz Grzybowski, udziałowiec w EM Labie.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!