EM Lab planuje debiut na New Connect

EM Lab agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, planuje zadebiutować na rynku New Connect. Autoryzowanym doradcą przy wejściu spółki na alternatywny rynek obrotu będzie firma Dexus Partners.
– W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń. W celu bardziej kompleksowej obsługi Klientów EM Lab będzie rozwijał usługi, które są  spójne i komplementarne z jego dotychczasową działalnością. New Connect został stworzony z myślą o młodych spółkach z dużym potencjałem wzrostu, a my idealnie pasujemy do tej kategorii – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.  Planowane przychody Spółki w  2007 r. wyniosą około  11,5 mln PLN, a zysk brutto 1,370 mln PLN. Planujemy utrzymać co najmniej  30 % dynamikę wzrostu w kolejnych latach. – dodał Kozankiewicz. 

Olbrzymi wzrost zainteresowania marketerów usługami oferowanymi przez EM Lab, wsparty dynamicznym liderem i kreatywnym zespołem, zdecydował o wyborze tej ścieżki dalszego rozwoju dla spółki. Analizy rynkowe pokazują, że marketing doświadczeń jest trzecim najbardziej dynamicznie rosnącym  rynkiem usług w obszarze komunikacji marketingowej w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej (po Internecie i marketingu mobilnym) – mówi Tomasz Grzybowski, partner w Mothership.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry