EM Lab planuje debiut na New Connect

Opublikowano: 3 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

EM Lab agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, planuje zadebiutować na rynku New Connect. Autoryzowanym doradcą przy wejściu spółki na alternatywny rynek obrotu będzie firma Dexus Partners.
– W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń. W celu bardziej kompleksowej obsługi Klientów EM Lab będzie rozwijał usługi, które są  spójne i komplementarne z jego dotychczasową działalnością. New Connect został stworzony z myślą o młodych spółkach z dużym potencjałem wzrostu, a my idealnie pasujemy do tej kategorii – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.  Planowane przychody Spółki w  2007 r. wyniosą około  11,5 mln PLN, a zysk brutto 1,370 mln PLN. Planujemy utrzymać co najmniej  30 % dynamikę wzrostu w kolejnych latach. – dodał Kozankiewicz. 

Olbrzymi wzrost zainteresowania marketerów usługami oferowanymi przez EM Lab, wsparty dynamicznym liderem i kreatywnym zespołem, zdecydował o wyborze tej ścieżki dalszego rozwoju dla spółki. Analizy rynkowe pokazują, że marketing doświadczeń jest trzecim najbardziej dynamicznie rosnącym  rynkiem usług w obszarze komunikacji marketingowej w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej (po Internecie i marketingu mobilnym) – mówi Tomasz Grzybowski, partner w Mothership.

Hanna LaskowskaEM Lab planuje debiut na New Connect

Podziel się!

O autorze

hania