Linie Emirates wprowadziły trójwymiarowe modele wnętrz swoich samolotów na emirates.com, stając się pierwszą linią lotniczą, która wprowadziła technologię VR na swojej stronie internetowej. Specjalny silnik graficzny tworzy trójwymiarowy, sferyczny obraz wnętrza samolotów Emirates Airbus A380 i Boeing 777, umożliwiając pasażerom wcześniejsze zapoznanie się z zarezerwowanymi miejscami, kabiną i ofertą pokładową przewoźnika.
Nowa funkcja dostępna na stronie emirates.com pozwala użytkownikom na zwiedzenie kabin klas ekonomicznej, biznes i pierwszej oraz salonu pokładowego i pryszniców Shower Spa na pokładzie samolotu A380 Emirates, klikając na poszczególne przyciski nawigacyjne. Wysokiej jakości trójwymiarowa grafika oferuje render zbliżony do rzeczywistości. Na razie nowa funkcja pozwala obejrzeć trzy klasy na pokładzie samolotu A380, ale wkrótce pojawią się wnętrza całej floty Emirates, w tym Airbusów A380 i Boeingów 777 we wszystkich konfiguracjach.
Trójwymiarowe modele kabin są bardziej interaktywne dzięki dodatkowemu elementowi wirtualnej rzeczywistości. Użytkownicy mogą poruszać się po kabinie i wybierać miejsca bez użycia rąk, korzystając z dowolnego zestawu VR, na przykład Google Cardboard. Trójwymiarowe modele foteli powstały we współpracy z firmą Renacen, a jej projekt został nagrodzony w kategorii „najlepsza koncepcja wizjonerska” na ostatniej gali nagród Crystal Cabin Awards.
Użytkownicy odwiedzający stronę emirates.com na urządzeniach mobilnych lub przez aplikację Emirates na systemy iOS i Android będą mogli obejrzeć swoje miejsca przed odprawą internetową, korzystając z trójwymiarowego rozkładu miejsc. Narzędzie to umożliwia pasażerom przemieszczanie się między poszczególnymi fotelami, a nawet rezerwację wybranych miejsc z poziomu trójwymiarowej mapy.
Oprócz trójwymiarowych modeli kabin na stronie emirates.com pojawiły się nowe przewodniki wideo przedstawiające ofertę przewoźnika we wszystkich klasach. Krótkie filmy pozwalają pasażerom poznać udogodnienia na pokładzie samolotów Emirates. Ponadto przewoźnik prowadzi badania użyteczności z udziałem klientów i często podróżujących pasażerów w różnych regionach świata w poszukiwaniu możliwości dalszego zwiększenia wygody obsługi strony internetowej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.