EMLab umyje ci okna

„Clin – czyste okna na wiosnę” – dobiega końca akcja organizowana przez agencję experiential marketingu EMLab dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia okien Clin.
Jeszcze do końca miesiąca każdy ma szansę na darmowe mycie okien. Akcja skierowana jest do mieszkańców Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie SMS na odpowiedni numer, jak najszybciej po jednej z konkursowych godzin i udzielenie prawidłowej odpowiedzi na pytanie. Akcja trwa od 12 marca.

EMLab odpowiedzialny jest za część kreatywną, realizację i nadzór nad akcją „Clin – czyste okna na wiosnę”. Agencja przygotowała również stroje ekip myjących okna, kreację materiałów reklamowych (ulotek, plakatów) i kreację reklamy na autobusach w wybranych miastach w Polsce. Akcję wspierają dodatkowo spoty radiowe i promocja w programie Poranna Demolka w Radiu Eska.

W pierwszy weekend akcji udało się wyczyścić okna na błysk 285 zwycięzcom. Łącznie – Clin z EMLabem – planują umyć okna w 1080 mieszkaniach. Do dziś do godziny 17:00 w akcji odnotowano 5352 zgłoszenia.
„Cieszymy się, że udało nam się przekonać klienta do odważnej i niestandardowej akcji. Forma prowadzonych aktywności pozwala nam na bardzo bliski kontakt z konsumentem i bezpośrednią budowę relacji. Jednocześnie wsparcie w mediach i przy wykorzystaniu outdoor’u buduje szeroki zasięg akcji, którego brak często jest zarzucany działaniom niestandardowym oraz eventowym” – mówi Julian Kozankiewicz, Partner Zarządzający EMLab.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top