Rok 2003 był przełomowy w 3-letniej historii firmy eo Networks, flagowy produkt CAVA CMS (system do zarządzania treścią) został wdrożony u kolejnych 47 klientów. Tym samym liczba firm korzystających z rozwiązań eo Networks zwiększyła się do ponad 60.
Najważniejszym wydarzeniem roku 2003 było wdrożenie Systemu Publikacji i Zarządzania Treścią CAVA’CMS i Systemu BackOffice w instytucji finansowej Expander.pl. Wdrożony system zastąpił działające do tej pory oprogramowanie amerykańskiej firmy BroadVision. Jest to jedno z największych wdrożeń, które warszawska firma wykonała w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
„Wybór eo Networks nie był przypadkowy. Zapoznaliśmy się z ofertą zarówno firm polskich jak i zagranicznych. Zależało nam na intuicyjnym systemie, pozwalającym na szybką i głęboką modyfikację serwisu przez osoby nie posiadające wiedzy informatycznej. CAVA CMS spełniała te warunki. Dodatkowo przekonało nas doświadczenie firmy i poziom oferowanych cen” – twierdzi Dominik Fajbusiewicz – odpowiedzialny za Internet w Expander S.A. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. „Decydując się na eo Networks jako wykonawcę BackOffice, zależało nam na wysokiej jakości wykonania oraz niezawodności i szybkości działania systemu. Bardzo ważne było też zastosowanie elastycznych rozwiązań umożliwiających ewolucję systemu oraz aby był on przyjazny dla użytkownika nie posiadającego wiedzy informatycznej. Wszystkie te cele zostały osiągnięte” – dodaje Rafał Zińczuk – odpowiedzialny za wdrożenie systemu BackOffice. W roku 2004 eo Networks stawia na dalszą rozbudowę sieci partnerskiej, co pozwoli pozyskać nowych klientów z całej Polski, a nie jak dotychczas głównie z okolic stolicy.
„Budowę sieci partnerów uważamy za słuszny kierunek rozwoju. Nie wydaje się rozsądne z ekonomicznego punktu widzenia utrzymywanie sztabu handlowców i biur we wszystkich większych miastach Polski. Nasi partnerzy działają na terenie całego kraju, co umożliwia nam penetrowanie rynków lokalnych. Partnerów dobieramy bardzo staranie, dzięki czemu świadczą oni usługi na wysokim poziomie” – mówi Stefan Batory, prezes eo Networks
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.