Rok 2003 był przełomowy w 3-letniej historii firmy eo Networks, flagowy produkt CAVA CMS (system do zarządzania treścią) został wdrożony u kolejnych 47 klientów. Tym samym liczba firm korzystających z rozwiązań eo Networks zwiększyła się do ponad 60.
Najważniejszym wydarzeniem roku 2003 było wdrożenie Systemu Publikacji i Zarządzania Treścią CAVA’CMS i Systemu BackOffice w instytucji finansowej Expander.pl. Wdrożony system zastąpił działające do tej pory oprogramowanie amerykańskiej firmy BroadVision. Jest to jedno z największych wdrożeń, które warszawska firma wykonała w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
„Wybór eo Networks nie był przypadkowy. Zapoznaliśmy się z ofertą zarówno firm polskich jak i zagranicznych. Zależało nam na intuicyjnym systemie, pozwalającym na szybką i głęboką modyfikację serwisu przez osoby nie posiadające wiedzy informatycznej. CAVA CMS spełniała te warunki. Dodatkowo przekonało nas doświadczenie firmy i poziom oferowanych cen” – twierdzi Dominik Fajbusiewicz – odpowiedzialny za Internet w Expander S.A. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. „Decydując się na eo Networks jako wykonawcę BackOffice, zależało nam na wysokiej jakości wykonania oraz niezawodności i szybkości działania systemu. Bardzo ważne było też zastosowanie elastycznych rozwiązań umożliwiających ewolucję systemu oraz aby był on przyjazny dla użytkownika nie posiadającego wiedzy informatycznej. Wszystkie te cele zostały osiągnięte” – dodaje Rafał Zińczuk – odpowiedzialny za wdrożenie systemu BackOffice. W roku 2004 eo Networks stawia na dalszą rozbudowę sieci partnerskiej, co pozwoli pozyskać nowych klientów z całej Polski, a nie jak dotychczas głównie z okolic stolicy.
„Budowę sieci partnerów uważamy za słuszny kierunek rozwoju. Nie wydaje się rozsądne z ekonomicznego punktu widzenia utrzymywanie sztabu handlowców i biur we wszystkich większych miastach Polski. Nasi partnerzy działają na terenie całego kraju, co umożliwia nam penetrowanie rynków lokalnych. Partnerów dobieramy bardzo staranie, dzięki czemu świadczą oni usługi na wysokim poziomie” – mówi Stefan Batory, prezes eo Networks
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.