W dobie koronawirusa eobuwie.pl chce ułatwić klientom zakupy. W najnowszej aktualizacji aplikacji mobilnej eobuwie.pl wprowadzono funkcję skanowania stopy smartfonem. Pozwala to na dopasowywanie butów do kształtu stopy, bez konieczności przymierzania. Potrzebne będą jedynie: urządzenie z systemem Android oraz biała kartka A4.
Przed pandemią koronawirusa klienci eobuwie.pl mogli korzystać ze skanerów 3D systemu esize.me, dostępnych w sklepach stacjonarnych eobuwie.pl oraz wybranych sklepach CCC. Usługa esize.me cieszy się dużym zainteresowaniem, skorzystało z niej ponad 700 tysięcy osób.
Eobuwie.pl postanowiło ułatwić swoim klientom zakupy w trudnym okresie izolacji.
Wprowadziliśmy do aplikacji mobilnej eobuwie.pl funkcję skanera 2D. Jest to uproszczona wersja naszego przełomowego systemu esize.me. To świetna odpowiedź m.in. na potrzeby rodziców, którzy aktualnie – przy zamkniętych sklepach stacjonarnych – nie mają możliwości przymierzania butów dzieciom – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.
Do wykonania skanu potrzebny jest smartfon z systemem Android oraz biała kartka A4. Jak to wygląda w praktyce? Na równym, stabilnym podłożu kładziemy białą kartkę A4. Na środku stawiamy stopę (najlepiej w jednolitej, bawełnianej skarpetce) i robimy dwa zdjęcia. Pierwsze od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki. Drugie wykonujemy pod kątem, od strony pięty: by zawrzeć na zdjęciu piętę oraz któryś z przeciwległych rogów kartki. Aplikacja oczywiście prowadzi użytkownika krok po kroku przez proces wykonywania zdjęć. W efekcie ich wykonania system otrzymuje obraz naszej stopy.
System esize.me zawiera skany blisko 600 tys. modeli butów. To największa tego typu baza na świecie. Po połączeniu skanu z profilem użytkownika na eobuwie.pl otrzymujemy w ciągu kilku sekund rekomendacje butów najlepiej pasujących do stopy klienta.
W obecnej sytuacji to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na podstawie skanu otrzymamy rekomendację rozmiaru konkretnego modelu obuwia, który nas interesuje. Dzięki temu mamy pewność, że buty, które zamawiamy dla siebie lub dla naszych najbliższych, będą pasować. W przyszłości nową usługę chcemy udostępnić także klientom CCC – kończy K. Jezierski.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.