Serwis internetowy Epr.pl – jedna z najstarszych stron internetowych poświęconych tematyce public relations i marketingowi internetowemu w Polsce – przeszła gruntowny lifting. Zmieniono szatę graficzną, pojawiły się nowe działy tematyczne i uatrakcyjniono stronę wizualną. Zapowiedzią zmian pod koniec ub. roku było pojawienie się nowego logo z hasłem ,,PR bez słodzenia”. Największym atutem nowej wersji serwisu jest wprowadzenie materiałów video: wywiadów, relacji i komentarzy.
Naszym celem jest walka o dobry wizerunek public relations w Polsce. Chcemy, aby zawód PR-owca był szanowany, a nie kojarzony wyłącznie z polityczną propagandą, tak jak ma to miejsce obecnie. Niech serwis Epr.pl stanie się narzędziem w rękach ludzi PR w edukacji społeczeństwa, czym jest prawdziwy PR. Społeczność ePR wesprze w tej edukacji kilka nowych działów tematycznych, które będziemy sukcesywnie uruchamiać również z nadzieją, że pomoże to na większe zjednoczenie się środowiska PR. – mówi Witold Sokołowski, redaktor naczelny serwisu.
Epr.pl pojawił się w 2004 roku kiedy to jeszcze mało kto w Polsce rozumiał na czym polega PR i czym się charakteryzuje zawód PR-owca. Od tego czasu wiele się zmieniło. PR stał się słowem bardzo modnym i każda duża firma zdaje sobie sprawę, że bez profesjonalnego budowania wizerunku nie można osiągnąć sukcesu biznesowego w dzisiejszym medialnym świecie.
Co oferuje Epr.pl? Serwis skierowany jest przede wszystkim do branży PR-owej, ale również marketingowej. Codziennie na serwisie pojawiają się najnowsze informacje z branży, uzupełnione o autorski przegląd prasy w aspekcie wizerunkowym i przegląd blogów branżowych. Dzięki temu czytelnik dostaje skondensowaną wiedzę, nie tylko o nowych przetargach w branży, ale przede wszystkim garść informacji, co mówi się o PR-rze, jakie nowe trendy się pojawiają i na co warto zwrócić uwagę w swojej pracy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.