ESKADRA Marketing Services opracowała trzy etapową kampanię reklamową, wspierającą kampanię wyborczą Platformy Obywatelskiej. Zakres współpracy objął usługi doradcze, butik kreatywny, oraz kompleksowo wszystkie działania związane z kampanią w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL.
W ramach kampanii powstał m.in. ogólnopolski System Identyfikacji Wizualnej Kandydata i liczne projekty związane z bieżącymi działaniami Sztabu Wyborczego, takie jak oprawa graficzna programu wyborczego czy akcja wspierająca „Program Rozwoju Obszarów Wiejskich”. Prowadzone były również działania z zakresu marketingu partyzanckiego, m.in. masowa akcja POST-IT z użyciem 1,5 mln. wlepek bezśladowych, akcje typu WORD of MOUTH (dzwonki do telefonów komórkowych, przesyłki e-mailowe).
Równolegle dla Sztabu Platformy Obywatelskiej pracowała inna spółka Grupy ESKADRA – agencja interaktywna OPCOM – odpowiedzialna za serwis internetowy i działania wirusowe.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.