ESKADRA dla Platformy Obywatelskiej

Opublikowano: 26 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

ESKADRA Marketing Services opracowała trzy etapową kampanię reklamową, wspierającą kampanię wyborczą Platformy Obywatelskiej. Zakres współpracy objął usługi doradcze, butik kreatywny, oraz kompleksowo wszystkie działania związane z kampanią w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL.
W ramach kampanii powstał m.in. ogólnopolski System Identyfikacji Wizualnej Kandydata i liczne projekty związane z bieżącymi działaniami Sztabu Wyborczego, takie jak oprawa graficzna programu wyborczego czy akcja wspierająca „Program Rozwoju Obszarów Wiejskich”. Prowadzone były również działania z zakresu marketingu partyzanckiego, m.in. masowa akcja POST-IT z użyciem 1,5 mln. wlepek bezśladowych, akcje typu WORD of MOUTH (dzwonki do telefonów komórkowych, przesyłki e-mailowe).

ESKADRA dla Platformy Obywatelskiej 1

Równolegle dla Sztabu Platformy Obywatelskiej pracowała inna spółka Grupy ESKADRA – agencja interaktywna OPCOM – odpowiedzialna za serwis internetowy i działania wirusowe.

Hanna LaskowskaESKADRA dla Platformy Obywatelskiej

Podziel się!

O autorze

hania