Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG uruchomiła nową witrynę internetową. Strona – dostępna w dwóch wersjach językowych – adresowana jest przede wszystkim do partnerów handlowych. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji o firmie i jej ofercie.
W serwisie można znaleźć kompendium wiedzy o magnezie. Ponadto przedstawiono opis technologii odlewania tego metalu. Na stronie – oprócz informacji ofertowych – dostępne są aktualności z życia firmy oraz pressroom. Serwis oferuje także możliwość subskrypcji newslettera, w którym obok informacji dotyczących spółki EUROMAG pojawią się ciekawostki z rynku odlewów magnezu.
Nowa formuła strony wiąże się także z urozmaiceniem jej wyglądu. Odświeżona oprawa graficzna służy usprawnieniu nawigacji w serwisie, a zastosowana kolorystyka dodatkowo zwiększa przejrzystość witryny.
„Chcieliśmy, aby nasza strona zyskała nową jakość i oprócz wartości informacyjnej była również ciekawsza wizualnie. Stworzyliśmy serwis, który nie tylko przedstawia firmę, jej dokonania i produkty, ale również ma na celu popularyzację magnezu jako doskonałego surowca odlewniczego. Dlatego też tak duży nacisk położyliśmy na walor edukacyjny strony” – powiedział Krzysztof Turowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odlewni EUROMAG SA.
Witryna dostępna jest pod adresem: www.euromag.com, a przygotowała ją agencja e-Navigator.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.