30 dni: dokładnie tyle mają obywatele, prawodawcy, eksperci i przywódcy UE, aby przyjrzeć się głównym barierom europejskiego rynku i zaproponować zmiany w służbie jego rozwoju. Od 14 do 16 października w debatach online będzie można podyskutować o e-handlu.
Jakie są główne obawy związane z ochroną danych w Internecie? W jakim kierunku powinien rozwijać się europejski e-rynek? Jak chronić e-konsumenta? Czy brak spójnej polityki logistycznej i rynku pocztowego to największa bariera na jednolitym rynku e-commerce? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą w czasie czatów eksperci w tym m.in. José Manuel Barroso, Przewodniczący Komisji Europejskiej, Heikki Haldre z Fits.me, czy reprezentujący Polskę Róża Thun, Poseł Parlamentu Europejskiego i Michał Kraus, Dyrektor PR i Marketingu w Grupie Unity .
Podczas czatów Miesiąca Rynku Wewnętrznego można zadawać pytania i zgłaszać swoje uwagi.
Te debaty, to unikalna szansa dla wszystkich, którzy każdego dnia w roli sprzedawców czy usługodawców współtworzą rynek e-commerce, aby wypracować rozwiązania, które pomogą rozwijać ich biznes, a przez to cały jednolity europejski rynek – wyjaśnia Michał Kraus, reprezentujący na forum europejskim Grupę Unity.
Aby dołączyć do debaty należy odwiedzić stronę: www.yourideasforeurope.eu/pl.
W czasie Miesiąca Rynku Wewnętrznego, który rozpoczął się 23 września, UE chce poznać poglądy obywateli w czterech obszarach: Zatrudnienie, Prawa Socjalne, Banki i Handel internetowy. Efektem kampanii ma być zebranie najbardziej obiecujących pomysłów, które mogą zostać wykorzystane podczas kształtowania przyszłych przepisów UE.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.