Europortal.pl rozszerza możliwości promocji firm na rynkach międzynarodowych i lokalnych. Teraz każdy przedsiębiorca nawet za darmo ma możliwość przedstawienia profilu działalności swojej firmy w językach polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim, w zalezności od oczekiwań dotyczących współpracy. Można poprzestać na samym opisie firmy i udostępnieniu danych kontaktowych w jednym języku lub promować firmę profesjonalnie. Taka opcja skierowana jest do przedsiębiorstw, które mają możliwość prezentacji logo, bogatego opisu firmy i zdjęć, otwarte są na nawiązywanie współpracy międzynarodowej. Na uwagę zasługuje fakt, iż portal jako jedyny zapewnia tłumaczenie w standardzie, co gwarantuje oryginalny przekaz opisu firm w każdym z 4 języków. Przetłumaczony opis pozwala z łatwością dotrzeć do potencjalnych partnerów handlowych w innych krajach i gwarantuje właściwe zrozumienie prezentacji.
Szersze możliwości ma także giełda ofert, będąca integralną częścią profilu firmy. Dodawanie i przeglądanie ofert firm z Polski, Europy i Rosji jest darmowe i bez ograniczeń. Opis produktów i usług, poszerzony o zdjęcia pozwala w łatwy sposób dotrzeć do nowego dostawcy czy odbiorcy z rynku lokalnego lub zagranicznego. Istniejące wcześniej publikacje ofert przedsiębiorstw były bardzo rozdrobnione, publikowane na stronach Izb Handlowych, Ambasad, małych i lokalnych portalach branżowych. Stworzenie jednej giełdy ofert przez europortal.pl, łączącej branże i kraje zwiększa liczbę odbiorców każdej oferty i przyczynia się do rozwoju zarejestrowanych firm.
Nowa oferta europortal.pl ułatwia promocję każdej firmie. Zaczynając od małych przedsiębiorstw, rozpoczynających działalność na rynku krajowym, a skończywszy na firmach, które wychodzą ze swoimi produktami i usługami poza granice i zainteresowane są stałym rozszerzaniem wymiany handlowej.
Oprócz prezentacji ofert, profilu firm użytkownicy portalu w jednym miejscu mają dostęp do aktualnych informacji i informatorów, związanych z międzynarodową wymianą handlową. Stanowią one stałe kompedium wiedzy dla przedsiębiorców.
Projekt EUROPORTAL – Europejskie Centrum Promocji zrodził się w pierwszej połowie 2002 roku, jako pierwszy polski serwis B2B tworzony od podstaw bez zewnętrznych źródeł finansowania. EUROPORTAL.pl jest niezależnym portalem polskim, do którego należą także Europortal.at, Europortal.ru, Europortal.ch, Europortal.se, Europortal.biz. Obszarem działalności serwisu jest każdy kraj Europy oraz Rosja.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.