Słoweński startup Eurosender, który w rekordowym czasie objął swoimi usługami zamawiania usług kurierskich całą Unię Europejską, wchodzi do Polski.
Brak ukrytych kosztów oraz prostota obsługi narzędzia sprawia, że cieszy się ono szczególną popularnością wśród studentów i osób pracujących za granicą – powiedział Tim Potočnik, CEO Eurosender. Coraz chętniej z usług Eurosendera korzystają też małe i średnie sklepy internetowe prowadzące sprzedaż transgraniczną.
Eurosender zaczynał jako startup z siedzibą w słoweńskiej Lublanie. Obecnie, m.in. dzięki wsparciu najbardziej prestiżowych europejskich programów akceleracji przedsiębiorczości – ProSiebenSat.1 i Level39 – ma oddziały również w Monachium i Londynie. Od niedawna współpracuje także z akceleratorem RocketSpace, pod opieką którego zaczynały takie marki jak Uber i Spotify.
Od powstania w 2014 roku, w niecałe trzy lata zdołał zbudować sieć dostawców w całej Unii Europejskiej, oferując prostą usługę w atrakcyjnej cenie. We wrześniu oficjalnie wszedł do Polski. Dzięki platformie Eurosender klienci indywidualni i firmy mogą zamówić przesyłkę kurierską w niższych cenach niż bezpośrednio u kurierów. Na podstawie danych adresowych odbioru i dostawy paczki Eurosender wybiera pasującego najtańszego kuriera.
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.