EventLab nagrodzony

21 czerwca rozdano nagrody Golden Arrow 2006. Agencja EventLab zdobyła nagrodę w kategorii Golden Arrow Ambient za opracowanie i egzekucję niestandardowej strategii komunikacji dla marki samochodów MINI w roku 2005.
Praca agencji EventLab zatytułowana „Wąska grupa 99 lives” opisywała opracowanie całości strategii komunikacji dla marki MINI w roku 2005. Początkiem było zdefiniowanie grupy docelowej dla tej marki, grupa ta to ludzie aktywni w pracy jak i poza nią, nie podatni na komunikację w standardowych mediach takich jak telewizja czy prasa. Jako najskuteczniejszą metodę dotarcia do tej grupy agencja zaproponowała „śledzenie” grupy i zaistnienie w punktach, w których grupa spędza czas; punkty HoReCa, markowe sklepy ze sprzętem HiFi, odzieżą oraz meblami, kluby fitness, eventy sponsorowane. Strategia zawierała również mechanizm zbierania kontaktów w tych punktach. Ostatnią częścią była realizacja strategii. Agencja prowadziła współpracę między innymi z ze sklepami Sergio Rossi, Wolford, Klinika Dźwięku, BoConcept, Deni Clair.

„Bardzo nas cieszy wyróżnienie zeszłorocznej strategii dla MINI, gdyż była ona pochodną 2 lat pracy w Polsce i poznawania najlepszych kanałów komunikacji w bardzo specyficznym segmencie rynkowym. Mamy za sobą doświadczenie, które w tej chwili jest unikalne w branży.” – mówi Piotr Ziarkowski, odpowiedzialny w roku 2005 za markę MINI w strukturze BMW Polska.

Agencja EventLab była również odpowiedzialna za produkcję gali wręczenia nagród Golden Arrow 2006, które odbyło się w warszawskiej Fabryce Trzciny. Do obsługi tego projektu agencja została wybrana w drodze przetargu przeprowadzonego przez organizatorów gali.

EventLab specjalizuje się w działaniach Experiential Marketing. Wśród jej Klientów znajdują się między innymi: Brown – Forman Polska, Bosch, Jelfa, BMW Polska, Vaillant, BRE Leasing, Phillips oraz Totalizator Sportowy. EventLab jest częścią Grupy Mothership.

www.eventlab.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top