Teta S.A. , wrocławski producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie, powierzyła obsługę swojego całorocznego budżetu reklamowego agencji Fart. Wkrótce na łamach wybranych tytułów prasowych pojawią się reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem „Teta Twój partner w biznesie” potrwa do końca kwietnia 2003 r.
Agencja Fart została wyłoniona w drodze przetargu, do którego Teta S.A. zaprosiła trzy firmy. Tak naprawdę bardzo trudno o dobrą kreację reklamową w naszej branży.O wyborze takiej a nie innej kreacji zadecydowała innowacyjność i nieszablonowe podejście do tematu jakim było stworzenie odpowiedniego przekazu dla TETY – producenta kompleksowego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. – mówi Agata Gąsiorowska, Specjalista PR w firmie Teta S.A.
Współpraca z firmą Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii – mówi Aneta Nowakowska, dyr. Działu Obsługi Klienta z agencji reklamowej Fart.
Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
http://www.teta.com.pl
http://www.fart.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.