Fart obsługuje TETA

Teta S.A. , wrocławski producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie, powierzyła obsługę swojego całorocznego budżetu reklamowego agencji Fart. Wkrótce na łamach wybranych tytułów prasowych pojawią się reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem „Teta Twój partner w biznesie” potrwa do końca kwietnia 2003 r.

Agencja Fart została wyłoniona w drodze przetargu, do którego Teta S.A. zaprosiła trzy firmy. Tak naprawdę bardzo trudno o dobrą kreację reklamową w naszej branży.O wyborze takiej a nie innej kreacji zadecydowała innowacyjność i nieszablonowe podejście do tematu jakim było stworzenie odpowiedniego przekazu dla TETY – producenta kompleksowego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. – mówi Agata Gąsiorowska, Specjalista PR w firmie Teta S.A.

Współpraca z firmą Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii – mówi Aneta Nowakowska, dyr. Działu Obsługi Klienta z agencji reklamowej Fart.

Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.

http://www.teta.com.pl
http://www.fart.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top