Teta S.A. , wrocławski producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie, powierzyła obsługę swojego całorocznego budżetu reklamowego agencji Fart. Wkrótce na łamach wybranych tytułów prasowych pojawią się reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem „Teta Twój partner w biznesie” potrwa do końca kwietnia 2003 r.
Agencja Fart została wyłoniona w drodze przetargu, do którego Teta S.A. zaprosiła trzy firmy. Tak naprawdę bardzo trudno o dobrą kreację reklamową w naszej branży.O wyborze takiej a nie innej kreacji zadecydowała innowacyjność i nieszablonowe podejście do tematu jakim było stworzenie odpowiedniego przekazu dla TETY – producenta kompleksowego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. – mówi Agata Gąsiorowska, Specjalista PR w firmie Teta S.A.
Współpraca z firmą Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii – mówi Aneta Nowakowska, dyr. Działu Obsługi Klienta z agencji reklamowej Fart.
Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
http://www.teta.com.pl
http://www.fart.com.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.