Teta S.A. , wrocławski producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie, powierzyła obsługę swojego całorocznego budżetu reklamowego agencji Fart. Wkrótce na łamach wybranych tytułów prasowych pojawią się reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem „Teta Twój partner w biznesie” potrwa do końca kwietnia 2003 r.
Agencja Fart została wyłoniona w drodze przetargu, do którego Teta S.A. zaprosiła trzy firmy. Tak naprawdę bardzo trudno o dobrą kreację reklamową w naszej branży.O wyborze takiej a nie innej kreacji zadecydowała innowacyjność i nieszablonowe podejście do tematu jakim było stworzenie odpowiedniego przekazu dla TETY – producenta kompleksowego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. – mówi Agata Gąsiorowska, Specjalista PR w firmie Teta S.A.
Współpraca z firmą Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii – mówi Aneta Nowakowska, dyr. Działu Obsługi Klienta z agencji reklamowej Fart.
Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
http://www.teta.com.pl
http://www.fart.com.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.