FFCreation przejęła stałą obsługę opracowanej według projektu graficznego K2 strony Playmobile.pl. Jest to element rozszerzenia współpracy z multimedialnym operatorem komórkowym PLAY.
Dotychczasowa współpraca obejmowała realizacje projektów interaktywnych na czele z kreacją obecności marki Play w wirtualnej rzeczywistości Second Life.
FFCreation stale realizuje kampanie internetowe dla PLAY. Adaptuje on-line kolejno wszystkie off-linowe kampanie operatora, dostosowując do potrzeb i możliwości Internetu ATL-owe reklamy wszystkich ofert promocyjnych PLAY.
W najbliższym czasie planowany jest start wyspy PLAY w Second Life. FFC jest odpowiedzialny za stworzenie kompletnej wyspy wraz z całą infrastrukturą. W zamierzeniu będą się tam odbywać konferencje prasowe PLAY, konkursy, premiery filmów reklamowych i wiele innych atrakcji – zamiarem jest budowanie społeczności PLAY, centrum wirtualnego życia wokół PLAY.
W czerwcu został też uruchomiony przygotowany przez FFCreation internetowy serwis PLAYfoto dla potrzeb jednej z kategorii konkursu fotograficznego National Geographic, której partnerem jest PLAY. Hasłem reklamowym kategorii jest „Uchwyć chwilę także komórką”. Konkursowa strona internetowa pozwala opublikować zrobione zdjęcie za pomocą MMS. „Uchwycona komórką chwila” jest automatycznie uploadowana na stronę, na której istnieje możliwość przeglądania wszystkich nadesłanych zdjęć oraz głosowania na wybrane zdjęcie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.