Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation warszawska agencja interaktywna opublikowała filmy reklamowe, które mają promować projekt nadchodzi4.com wśród internautów.
Przygotowane przez FFCreation filmy oraz serwis internetowy nadchodzi4.com sugerują, że P4 chce trafić do młodych osób, korzystających lub chcących korzystać z najnowszych technologii. Segment ten ma duże perspektywy i może generować dla operatora znaczące przychody. Zarówno z projektu Nadchodzi4, który zbudowano pod kątem studentów (tak sugerują pytania w ankiecie), jak i filmowych reklam wynika, że grupą docelową kampanii promocyjnej jest nie tylko młodzież, ale przede wszystkich osoby w wieku 24 – 35 lat.
Do tej pory wyprodukowano 3 rodzaje filmów, zrobionych celowo stylem amatorskim:
– 3 różne filmiki z castingu,
– 4 tzw. „łańcuszki” (jak te św. Antoniego, które można przesłać dalej)
– „piramidę” – akrobatę ułożonego w numer 4.
Wszystkie filmy można obejrzeć po adresem:
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.