FFCreation dla GE Money Bank
FFCreation przygotowała kampanię internetową kredytu AutoOkazja dla GE Money Bank. Kampania ma podwójny charakter: promocyjno-wizerunkowy oraz informacyjno–sprzedażowy. Kampania promocyjna opiera się przede wszystkim na współpracy z portalem www.trader.pl oraz pozycjonowaniu marki w wyszukiwarkach.
Współpraca partnerska z portalem Trader polegała na sponsorowaniu przez GE ogłoszeń przez pierwszy tydzień każdego miesiąca, gdzie pojawiały się przygotowane przez FFCreation formy reklamowe. W pozostałym okresie poprzez kreacje promowany był produkt i jego zalety.
W ramach realizacji kampanii informacyjnej FFCreation stworzyła mikrowitrynę, mającą pomóc w zbudowaniu świadomości marki ułatwiającej potencjalnemu klientowi otrzymanie w łatwy sposób informacji o kredycie. Znajdujący się tam również formularz rejestracji, umożliwia szybkie pozyskanie kontaktu klienta z konsultantem banku.
Na mikrowitrynie pojawia się również animacja prezentująca w kilku prostych krokach jak otrzymać kredyt AutoOkazja. Mikrowytryna to „landing site” dla kampanii. Przekierowuje potencjalnego klienta wprost do miejsca, gdzie może uzyskać potrzebne informacje, bez konieczności odwiedzania strony korporacyjnej Banku.