Agencja FFCreation w ramach działań non-profit rozpoczęła współpracę z SOS Wioski Dziecięce – organizacją pożytku publicznego, noszącą pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom.
FFCreation przygotowała kampanię reklamową w nowych mediach poświęconą świątecznej akcji SOS Wioski Dziecięce, poprzez którą organizacja zamierza zebrać 1500 regularnych darczyńców wspierających fundację.
W ramach kampanii FFCreation stworzyła brandmate – interaktywną postać żyjącą na pulpicie komputera. Dzięki FFCreation narodziła się Amelka. Amelkę można pobrać ze strony: http://www.wioskisos.org/amelka.html.
Postać pojawia się codziennie na pulpicie osoby, która ja zainstalowała, w ciągu 7 dni zaprasza do różnych zabaw np. do budowy domu, gry w baloniki, a ostatniego dnia tygodnia rysuje obrazek,przedstawiający wioski dziecięce i prosi o wsparcie akcji. Agencji zależy na uświadomieniu użytkownikom konieczności stałych działań, a nie jednorazowej pomocy. Amelka jest symbolem dziecka w potrzebie. Regularny, prosty kontakt z brandmate na pulpicie udowadnia jak mało trzeba, aby pomóc dzieciom.
Także w wirtualnym świecie Second Life FFCreation stworzyła wirtualną Amelkę. Awatar przypomina brandmate. Amelka nawiązuje kontakty z polskimi użytkownikami gry, prosi ich o zabawę, o zaopiekowanie się nią i na koniec – o odwiedzenie dedykowanej strony internetowej.
Ponadto w ramach kampanii FFCreation stworzyła dedykowany serwis internetowy: http://www.wioskisos.org/ oraz standardowe kreacje reklamowe. Strona internetowa charakteryzuje się przejrzystym, minimalistycznym designem nawiązuje do kreacji agencji BBDO, zajmującej się kampanią offline. Kampania w Internecie i inne niestandardowe działania to całkowicie odrębny, autorski projekt FFC.
Pierwsza SOS Wioska Dziecięca została założona w Austrii w 1949 r. W Polsce Wioski SOS istnieją od 1984 roku. Obecnie prowadzone są 4 Wioski SOS, które opiekują się 440 dziećmi.
www.wioskisos.org/amelka.html
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.