FFCreation – Warszawska agencja reklamowa obchodziła swoje 4 urodziny. Dla FFCreation najważniejszym osiągnięciem jest wprowadzanie na rynek Polski 3 dużych brandów. Pierwsze było Heyah. W zeszłym roku Axa Ubezpieczenia. A obecnie Nadchodzi4, które teraz przekształciło się w PLAY.
FFCreation rozwija usługi reklamowe, takie jak: buzz marketing, komunikacja mobilna czy filmy viralowe. Usługi te intensywnie integruje z działaniami w mediach tradycyjnych (ATL, BTL).Istotnym elementem działań FFCreation jest także wymyślanie i organizacja akcji event-marketingowych.
Niedawno FFCreation wprowadziła nową, kompleksową identyfikację wizualną, zmieniając zarówno logo, jak i kreację komunikującą. Obecnie brzmi ona: „agencja reklamowa w nowych mediach”, z rozwinięciem „kreacja-technologia-strategia-jakość”. Z 2-osobowej spółki FFCreation rozwinęło się do agencji, która angażuje na stałe blisko 35 osób. „Intensywne zmiany w strukturze agencji i poszerzenie zakresu działań o kolejne sposoby komunikacji, przynoszą pozytywne rezultaty” – stwierdza Marek Piotrowski – dyrektor zarządzającyFFCreation.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.