FFCreation ma cztery lata

Opublikowano: 20 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

FFCreation – Warszawska agencja reklamowa obchodziła swoje 4 urodziny. Dla FFCreation najważniejszym osiągnięciem jest wprowadzanie na rynek Polski 3 dużych brandów. Pierwsze było Heyah. W zeszłym roku Axa Ubezpieczenia. A obecnie Nadchodzi4, które teraz przekształciło się w PLAY.
FFCreation rozwija usługi reklamowe, takie jak: buzz marketing, komunikacja mobilna czy filmy viralowe. Usługi te intensywnie integruje z działaniami w mediach tradycyjnych (ATL, BTL).Istotnym elementem działań FFCreation jest także wymyślanie i organizacja akcji event-marketingowych.

Niedawno FFCreation wprowadziła nową, kompleksową identyfikację wizualną, zmieniając zarówno logo, jak i kreację komunikującą. Obecnie brzmi ona: „agencja reklamowa w nowych mediach”, z rozwinięciem „kreacja-technologia-strategia-jakość”. Z 2-osobowej spółki FFCreation rozwinęło się do agencji, która angażuje na stałe blisko 35 osób.  „Intensywne zmiany w strukturze agencji i poszerzenie zakresu działań o kolejne sposoby komunikacji, przynoszą pozytywne rezultaty” – stwierdza Marek Piotrowski – dyrektor zarządzającyFFCreation.

www.ffcreation.com

Hanna LaskowskaFFCreation ma cztery lata

Podziel się!

O autorze

hania