Agencja FFCreation została nagrodzona na międzynarodowym konkursie marketingu bezpośredniego Diamond Awards za kampanię marketingu wirusowgo „Nadchodzi 4”. FFCreation wygrała w kategorii „Kampania viral marketing: nowe media” za najbardziej efektywne oddziaływanie na odbiorców i zachęcenie ich do spontanicznego tworzenia własnych materiałów marketingowych.
Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation FFC opublikowała filmy viralowe promujące projekt Nadchodzi4.com. Stworzone przez FFC virale obejrzały setki tysięcy osób. Filmy te zainspirowały użytkowników sieci do tworzenia własnych dedykowanych filmików. W ocenie każdej kampanii brane były pod uwagę łącznie 4 aspekty: strategia, koncept kreatywny, jakość wykonania i osiągnięte wyniki.
Kampania viralowa Nadchodzi 4 została już nagrodzona na Golden Arrow (wyróżnienie) i na KTR (brąz). FFC odpowiedzialna była także za stronę internetową www.nadchodzi4.com.
Organizatorem konkursu Diamond Awards jest Global Marketer – nowojorska firma posiadająca najobszerniejszą na świecie bibliotekę case’ów z dziedziny below-the-line. W 16 głównych kategoriach Diamond Awards wystartowały projekty z branży reklamy, promocji, PR oraz marketingu zgłoszone z całego świata. Uroczysta gala, oficjalne ogłoszenie wyników oraz wręczenie statuetek odbędzie się 31 stycznia 2008r. w Nowym Jorku.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.