Z początkiem kwietnia br. FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał prawdopodobnie pierwszy w Polsce wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY.
Do tej pory FFC skupiało się na tworzeniu gier dla potrzeb przekazu reklamowego typu marketing push. W zeszłym roku agencja rozpoczęła działania In-Game advertisingowe i współpracę z dużymi producentami gier na PC, konsole i www. Prowadzi wykłady dotyczące wykorzystania gier komputerowych w reklamie na konferencjach branżowych. Jest także gościem na Game Convention w Niemczech, co pozwala jej na utrzymanie kontaktu z czołówką światowych agencji zajmujących się advergaming i In-game Advertising.
Z początkiem kwietnia br. FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY. Operator stał się właścicielem ekskluzywnego klubu nocnego z dancefloor’em (klub można zobaczyć na serwisie YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MlK2CCTNXo0).
Wirtualny świat „Second Life” jest zupełnie nowym spojrzeniem na tematykę gier komputerowych. Dzięki możliwościom, jakie daje Internet, gracz może prowadzić swoją postać w interakcji „na żywo” z innymi uczestnikami gry, co daje zupełnie nowe możliwości dla przekazów reklamowych. Poprzez dublowanie przestrzeni reklamowej, jeszcze sprawniej rozwija się word-of-mouth marketing.
FFC prowadzi działania mające na celu zakup powierzchni reklamowych na popularnych polskich stronach Second Life. Na chwilę obecną reklamy PLAY w formie billboardów zostały umieszczone w okolicach wirtualnej redakcji tygodnika Przekrój oraz w bezpośrednim sąsiedztwie klubu ALL STARS.
Kolejnym krokiem ma być pojawienie się zajmującej ok.65 000 m2 wyspy w regionie Whatever (kojarzony z reklamami operatora). Znajdą się na niej wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich wirtualne postacie.
FFC liczy na to, że w krótkim czasie przyciągnie na swoje strony w Second Life dużą część graczy, którzy na stałe zagoszczą na terenach PLAY (np. budując w tym celu wieżowce, które będą udostępniane „mieszkańcom”).
Bezpośredni adres do klubu Play: http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.