To już trzecia edycja biegu Run Warsaw i trzeci serwis internetowy promujący to wydarzenie przygotowany przez FFCreation we współpracy z agencją reklamową G7.
Run Warsaw to impreza, która z roku na rok przyciąga coraz większą ilość uczestników. W pierwszej edycji biegu wzięło udział 10 tysięcy uczestników, w drugiej już 14 tysięcy, tegoroczny bieg ma zebrać jeszcze większa grupę zainteresowanych biegaczy.
Run Warsaw to bieg adresowany do wszystkich Warszawiaków młodych duchem. Od 15 maja Internauci mają możliwość wcześniejszej rejestracji do biegu Run Warsaw dzięki uruchomionemu serwisowi startowemu. Po raz pierwszy na stronie www.runwarsaw.pl została uruchomiona rejestracja on-line. Na stronie można wybrać i zarezerwować numer startowy oraz wysłać maila zapraszającego znajomych do wzięcia udziału w biegu.
W sierpniu ruszy docelowy serwis internetowy zawierający już wszystkie niezbędne informacje dotyczące biegu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.