FFCreation wprowadza Top Gear na polski rynek

Opublikowano: 13 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja FFCreation odpowiedzialna była za przygotowanie polskiej strony jednego z najpopularniejszych magazynów motoryzacyjnych na świecie Top Gear.
Na początku lutego 2008 r. odsłonięto witrynę www.topgear.com.pl , na której odmierzany jest czas do „godziny zero” – premiery polskiej edycji magazynu Top Gear. Stworzona przez agencję strona ma charakter teasingowy – ma wzbudzić zarówno zainteresowanie nowym miesięcznikiem, jak i docelową witryną, której uruchomienie będzie kolejnym etapem współpracy FFCreation z Top Gear.

Top Gear to wyjątkowy magazyn o samochodach oraz alternatywa dla męskich tytułów lifestyle. Wprowadzany na polski rynek Top Gear to tytuł na licencji, którego formuła odniosła sukces już w 18 krajach. Prezentowane są tam aktualności ze świata motoryzacji, trendy rynkowe, testy długodystansowe, wywiady i felietony ze znanymi osobistościami oraz najnowsze gadżety rynkowe, które zainteresują każdego mężczyznę.

Premiera polskiej wersji magazynu Top Gear jest zaplanowana na 14 lutego 2008r. z miłości do samochodów.

Hanna LaskowskaFFCreation wprowadza Top Gear na polski rynek

Podziel się!

O autorze

hania