FFCreation z miłości do kreacji

Świat bez miłości niewiele jest wart. A świat bez kreacji? FireFlyCreation zilustrowało swoją miłość do kreacji, przy okazji nowej akcji rekrutacyjnej rozpoczętej wraz z przyjściem do agencji Suzan Giżyńskiej jako Dyrektora Kreatywnego Zarządzającego. Agencja komunikuje w ten sposób także o nowym, rozszerzonym zakresie swoich usług i relaunchu swojej nazwy.
Zdjęcie rekrutacyjne możemy zobaczyć we wszystkich branżowych tytułach marketingowych i na stronie www agencji www.ffcreation.com. 

Ona jest piękna. Siedzi przy stole, lekko odchylona do tyłu, w fotelu. Po drugiej stronie stołu  chłopak, skłaniając się ku niej, z czułością całuję jej stopę nonszalancko podniesioną nad blatem. Scena jak z romantycznego filmu lub pełnego niedopowiedzeń snu. „Żadnego strachu. Tylko twórcza praca. Czas zrobić sobie prezent…” – czytamy pod zdjęciem. –„Czekamy na Ciebie w działach: New Media, Client Service lub ATL. [email protected].”

– Założeniem zdjęcia jest ukazanie, jak z mroku i ciemności wydobywa się Kreacja, a wraz z nią idea, która rozświetla naszą codzienność i niecodzienność – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FireFlyCreation,

Autorem zdjęcia jest Jarosław Kubicki, fotograf, webdesigner, autor kreacji albumów muzycznych m.in. Closterkeller,  Moonlight, Agonised by Love, Artrosis, a także stron internetowych, galerii online takich artystów jak Zdzisław Beksiński czy Ewa Skierska. Jarosław Kubicki jest laureatem prestiżowych nagród w dziedzinie Internetu – American Design Award oraz Favourite Website Award.

Autorką koncepcji akcji rekrutacyjnej, jako elementu nowej komunikacji FireFlyCreation i inicjatorką powstania zdjęcia jest Suzan Giżyńska – nowa Dyrektor Kreatywna Zarządzająca FFC. – Widzimy tu piękną kobietę – naszą Kreację, której mężczyzna całuję stopę. Są ogrzani promieniami słońca, które przebija się przez mroczne niebo – opowiada Suzan Giżyńska. – Ta para odzwierciedla motto naszej agencji – „Z miłości do kreacji”. Namiętność, jaka połączyła tę parę jest odzwierciedleniem pasji, z jaką w  agencji FFCreation tworzymy nasze idee. Każdy element komunikacji korporacyjnej wg mnie świadczy o nas, o naszym postrzeganiu rzeczywistości i tworzeniu biznesu – dodaje na koniec.
 
Zdjęcie publikowane będzie w pismach branżowych, m.in. Media&Marketing, Brief, Polish Market, wykorzystane na outdoorze, a także w formie kartek boomerang.

Trwająca akcja rekrutacyjna to pierwszy etap nowej kampanii promującej agencję FFCreation, pod hasłem „Z miłości do Kreacji”.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top