FilmTok.pl jest najnowszym serwisem Grupy o2 traktującym o filmie i kinie. Jest adresowany przede wszystkim do osób poszukujących najświeższych informacji ze świata kina, zwiastunów, przejrzystych recenzji oraz opinii innych użytkowników.
W serwisie internauci odnajdą trailery, opisy filmów, galerie zdjęć, wywiady, analizy oraz wyszukiwarkę repertuaru najbliższego kina. Istotnymi elementami FilmTok.pl są także tematyczne TOPlisty najciekawszych produkcji kinowych oraz obszerna sekcja poświęcona serialom.
Serwis jest oparty głównie o treści wideo okraszone krótką i lekką treścią redakcyjną, która na bieżąco jest uzupełniania o opinie użytkowników FilmTok.pl. Opcja komentowania artykułów oraz możliwość ich „polubienia” (dzięki ścisłemu powiązaniu serwisu z Facebook’iem) generuje listę popularnych tematów, wyświetlanych na stronie głównej serwisu.
„FilmTok.pl zaadresowaliśmy do potrzeb reklamowych dużych segmentów klientów – dystrybutorów filmów, producentów wszystkiego co jest związane z home cinema. To również ważny element układanki dot. internetowego rynku reklam wideo” – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupa o2.
Nowy serwis Grupy o2 to miejsce, w którym dystrybutorzy uzyskują możliwość pełnej prezentacji swoich wideo-materiałów promocyjnych.
FilmTok.pl to pierwsza odsłona linii serwisów –Tok.pl. Kolejne premiery będą miały miejsce na początku 2011 roku. Grupa o2 przewiduje, że ok. maja 2011 roku serwis FilmTok.pl osiągnie 1 mln RU.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.