Loteria Urodzinowa Providenta została oficjalnie zakończona. Wśród klientów firmy rozlosowano 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Loteria to kolejny element obchodów 10-lecia działalności firmy w Polsce.
Projekt został przygotowany we współpracy z agencją Sales Force One. Loteria otrzymała intensywne wsparcie medialne. W ramach kampanii wyemitowano 3000 spotów promocyjnych (15 sekund), w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, PULS, TELE5. W prasie ogólnopolskiej i lokalnej opublikowano blisko 200 reklam prasowych. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Na potrzeby kampanii powstała także strona internetowa. Uzupełnieniem prowadzonej kampanii było przygotowanie ponad 3 milionów ulotek i plakatów, które trafiły do oddziałów Providenta.
„Spot dotyczący loterii to typowa reklamówka „direct response”, która przyniosła spodziewane efekty. Finalnie w loterii wzięło udział 97 300 klientów oraz 10 943 przedstawicieli Providenta. – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident – „Pod koniec października wylosowaliśmy 1020 nagród, które uroczyście przekażemy naszym zwycięzcom.” –dodaje Agnieszka Walczak – Chojecka.
Loteria trwała od 21 sierpnia do 1 października Uroczysty finał miał miejsce pod koniec października, w biurze głównym firmy, w Warszawie. W puli nagród dla klientów znalazło się 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Natomiast Przedstawiciele, którzy wygrywali wraz ze swoimi klientami, otrzymali 10 telewizorów LCD 32” Philips oraz 500 telefonów bezprzewodowych Philips.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.