Loteria Urodzinowa Providenta została oficjalnie zakończona. Wśród klientów firmy rozlosowano 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Loteria to kolejny element obchodów 10-lecia działalności firmy w Polsce.
Projekt został przygotowany we współpracy z agencją Sales Force One. Loteria otrzymała intensywne wsparcie medialne. W ramach kampanii wyemitowano 3000 spotów promocyjnych (15 sekund), w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, PULS, TELE5. W prasie ogólnopolskiej i lokalnej opublikowano blisko 200 reklam prasowych. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Na potrzeby kampanii powstała także strona internetowa. Uzupełnieniem prowadzonej kampanii było przygotowanie ponad 3 milionów ulotek i plakatów, które trafiły do oddziałów Providenta.
„Spot dotyczący loterii to typowa reklamówka „direct response”, która przyniosła spodziewane efekty. Finalnie w loterii wzięło udział 97 300 klientów oraz 10 943 przedstawicieli Providenta. – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident – „Pod koniec października wylosowaliśmy 1020 nagród, które uroczyście przekażemy naszym zwycięzcom.” –dodaje Agnieszka Walczak – Chojecka.
Loteria trwała od 21 sierpnia do 1 października Uroczysty finał miał miejsce pod koniec października, w biurze głównym firmy, w Warszawie. W puli nagród dla klientów znalazło się 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Natomiast Przedstawiciele, którzy wygrywali wraz ze swoimi klientami, otrzymali 10 telewizorów LCD 32” Philips oraz 500 telefonów bezprzewodowych Philips.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.