„Financial Times” rezygnuje z dedykowanej aplikacji dla iPada i iPhone’a. Model biznesowy gazety opierać będzie się wyłącznie na specjalnie przygotowanej wersji internetowej.
W połowie ubiegłego roku wydawca „Financial Times” przygotował webową aplikację stworzoną w HTML5. Wycofał jednocześnie swoje programy z katalogu App Store dla systemu iOS. Subskrybenci gazety, którzy wcześniej pobrali aplikację na swoje urządzenia, mogli jednak z niej nadal korzystać. W ciągu najbliższych tygodni aplikacja dla iPada i iPhone’a przestanie ostatecznie działać.
Wydawca gazety przejął niedawno firmę Assanka, zajmująca się m.in. przygotowaniem aplikacji „FT” w HTML5, zmieniającą jednocześnie swą nazwę na FT Labs. Pod koniec maja przedstawić ma platformę dla deweloperów, którzy będą mogli „tworzyć nowe produkty, ulepszać istniejące i zbierać informacje zwrotne z funkcji wyszukiwania FT i treściowego API”.
Wersja mobilna „Financial Times” ma już ponad 2 mln użytkowników. Odpowiada też za 12 proc. wszystkich subskrypcji i 19 proc. ruchu FT.com.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.