Foodpanda pozyskała kolejne 60 mln na rozwój. Środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na umocnienie pozycji rynkowej. Inwestorem została grupa inwestorów, w tym Falcon Edge Capital. Nie podano jaka kwota trafi do polskiego oddziału firmy.
Łączna suma inwestycji w projekt przekroczyła już 100 mln dol. W Polsce serwis działa od 2013 roku i współpracuje z ponad 1 500 restauracjami. W naszym kraju testowana jest również dostawa posiłków z McDonald’s. Środki, które trafią do polskiego oddziału, przeznaczone będą przede wszystkim na rozwój usługi, a także ekspansję na nowe miasta.
Dzięki finansowaniu będziemy mogli pojawić się w nowych lokalizacjach, a jednocześnie rozwijać ofertę w miastach, w których już działamy. Pozyskane fundusze zostaną też przeznaczone na podniesienie i tak wysokiego już standardu obsługi klienta w naszym serwisie – powiedział Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynki CEE.
W czerwcu bieżącego roku foodpanda przejęła rosyjskiego lidera rynku zamówień jedzenia online – Delivery Club.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.