30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDB Warszawa, pokazuje z przymrużeniem oka (pomysł zamiany „zwykłych” mężów na mężów „z żeń-szeniem”) benefity płynące z regularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć w sokach wielowarzywnych Fortuna WW+.
Spot od kilku dni emitowany jest w 7 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4), w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24. Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle’owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide’y). Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju.
Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: www.fortuna.com.pl. Można tam znaleźć szczegółowe informacje nt. produktów, w tym właściwości składników roślinnych Fortuny WW+: żeń-szenia, imbiru i chili. Sekcje tematyczne „Dla Ciała” i „Dla Ducha” uzupełniają serwis o wiadomości z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Dzięki stronie można też zlokalizować najbliższy fitness lub siłownię objętą programem promocyjnym Fortuny. Dla rozrywki internauci mogą odchudzić sympatycznego Mieczysława.
Fortuna WW+ patronuje również nowej książce Wydawnictwo Nowy Świat, pt. „Fitness w wielkim mieście”, autorstwa Izy Czajki, której premiera planowana jest na koniec kwietnia.
Agencja: DDB Warszawa, Planowanie i zakup mediów: MediaCom, Strona www: Kamikaze.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.