Fortuna w kampanii telewizyjnej

Opublikowano: 3 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDB Warszawa, pokazuje z przymrużeniem oka (pomysł zamiany „zwykłych” mężów na mężów „z żeń-szeniem”) benefity płynące z regularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć w sokach wielowarzywnych Fortuna WW+.
Spot od kilku dni emitowany jest w 7 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4), w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24. Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle’owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide’y). Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju.

Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: www.fortuna.com.pl. Można tam znaleźć szczegółowe informacje nt. produktów, w tym właściwości składników roślinnych Fortuny WW+: żeń-szenia, imbiru i chili. Sekcje tematyczne „Dla Ciała” i „Dla Ducha” uzupełniają serwis o wiadomości z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Dzięki stronie można też zlokalizować najbliższy fitness lub siłownię objętą programem promocyjnym Fortuny. Dla rozrywki internauci mogą odchudzić sympatycznego  Mieczysława.
Fortuna WW+ patronuje również nowej książce Wydawnictwo Nowy Świat, pt. „Fitness w wielkim mieście”, autorstwa Izy Czajki, której premiera planowana jest na koniec kwietnia.
 
Agencja: DDB Warszawa, Planowanie i zakup mediów: MediaCom, Strona www: Kamikaze.

www.fortuna.com.pl

Hanna LaskowskaFortuna w kampanii telewizyjnej

Podziel się!

O autorze

hania