Fortuna w twoich rękach

Opublikowano: 15 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Fortuna – marka soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Telewizyjną kampanię reklamową będzie odbywać się pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.
 „W górach, jak w życiu. Każda, nawet najmniejsza decyzja, ma znaczenie” – mówi w reklamie Kinga Baranowska, zachęcając do picia soków Fortuny, bo Fortuna daje  pewność najlepszego wyboru i gwarancję jakości. Dzięki starannie dobranym odmianom pomidorów i warzyw oraz właściwemu momentowi ich zbiorów, soki pomidorowe i wielowarzywne Fortuny mają wyjątkowy smak.

Fortuna w twoich rękach 1

Kampania adresowana jest do ludzi młodych, ambitnych, realizujących swe życiowe cele, racjonalnie podejmujących decyzje i z przekonaniem sięgających po produkty najwyższej jakości.

„Start kampanii  nieprzypadkowo zaplanowany został na początek października, kiedy rozpoczyna się charakterystyczny dla tej kategorii produktowej jesienno – zimowy wzrost sprzedaży.” – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, dyrektor kategorii soków, nektarów i napojów. – „Agros Nova dzięki marce Fortuna jest drugim producentem soków warzywnych w Polsce, z udziałami przekraczającymi 22% (wartościowo). W ubiegłym roku przy sprzedaży ok. 35 mln litrów wartość tej kategorii przekroczyła 118 mln zł. Liczymy, że dzięki kampanii odnotujemy znaczący wzrost sprzedaży pomidorowej Fortuny.”

Kampanię FORTUNY stworzyła agencja Witolda Szrama – WTS.

Hanna LaskowskaFortuna w twoich rękach

Podziel się!

O autorze

hania