Fortuna – marka soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Telewizyjną kampanię reklamową będzie odbywać się pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.
„W górach, jak w życiu. Każda, nawet najmniejsza decyzja, ma znaczenie” – mówi w reklamie Kinga Baranowska, zachęcając do picia soków Fortuny, bo Fortuna daje pewność najlepszego wyboru i gwarancję jakości. Dzięki starannie dobranym odmianom pomidorów i warzyw oraz właściwemu momentowi ich zbiorów, soki pomidorowe i wielowarzywne Fortuny mają wyjątkowy smak.
Kampania adresowana jest do ludzi młodych, ambitnych, realizujących swe życiowe cele, racjonalnie podejmujących decyzje i z przekonaniem sięgających po produkty najwyższej jakości.
„Start kampanii nieprzypadkowo zaplanowany został na początek października, kiedy rozpoczyna się charakterystyczny dla tej kategorii produktowej jesienno – zimowy wzrost sprzedaży.” – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, dyrektor kategorii soków, nektarów i napojów. – „Agros Nova dzięki marce Fortuna jest drugim producentem soków warzywnych w Polsce, z udziałami przekraczającymi 22% (wartościowo). W ubiegłym roku przy sprzedaży ok. 35 mln litrów wartość tej kategorii przekroczyła 118 mln zł. Liczymy, że dzięki kampanii odnotujemy znaczący wzrost sprzedaży pomidorowej Fortuny.”
Kampanię FORTUNY stworzyła agencja Witolda Szrama – WTS.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.