Foursquare ogłosił właśnie, że w serwisie geolokalizacyjnym zarejestrowano 10 mln kont. Użytkownicy dokonują średnio trzy miliony „ zameldowań” (check-in) dziennie. Czy jest szansa by projekt przyjął się także w Polsce?
Foursquare chwali się nie tylko ilością założonych kont. Ciekawie przedstawiają się również dane demograficzne użytkowników – połowa z nich to kobiety. Równo rozkłada się także statystyka miejsca zamieszkania – 50 proc. użytkowników to mieszkańcy USA. Foursquare informuje o 358 mln międzynarodowych „zameldowań”.
Z serwisu geolokalizacyjnego korzystać ma prawie 500 tys. marek i firm. 10 tys. twórców aplikacji wykorzystuje API serwisu.
Foursquare przeniosło się niedawno do nowego biura w San Francisco i planuje podwoić liczbę pracowników. Być może wkrótce uzyska także nowe środki dzięki kolejnej rundzie finansowania (dotychczas pozyskała 21,4 mln dolarów). Foursquare jest wyceniany na miliard dolarów.
Czy Foursquare ma szansę na popularność także w Polsce? W naszym kraju korzysta z niego niewiele osób, głównie są to fani nowych technologii. Jak się wydaje, nie zapanowała u nas (jeszcze?) moda na „meldowanie się”, choć wiele projektów próbuje promować swoje usługi wykorzystujące mechanizmy geolokalizacji. Najwięcej zależeć może jednak od największych graczy, a zwłaszcza Facebooka, który w marcu tego roku udostępnił w Polsce usługę Places. Czy sprawią, że meldowanie się stanie się modne?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.