Serwis Foursquare poinformował, że właśnie dokonano „czek-inu” numer 3 mld. Poszukuje także pieniędzy na rozwój, choć wyniki finansowe mogą ostudzić nieco zapał inwestorów.
Dwa lata temu Foursquare chwalił się, że jego rozwój jest fenomenalny – ok. 3400–procentowy. Lokalizacyjny serwis społecznościowy miał wtedy 380 mln zameldowań dokonanych przez użytkowników. Po dziewięciu miesiącach, we wrześniu 2011 r., zameldowań było już okrągły miliard. Dziś, 14 miesięcy później, 25 mln użytkowników serwisu dokonało 3 mld „czek-inów”.
W ostatnich trzech miesiącach użytkownicy Foursquare wykonali 167 mln zameldowań, ok. 6,2 mln dziennie, donosi The Next Web.
Serwis istniejący od czterech lat z projektu, który pozwala zameldować się w wybranych miejscach, staje się coraz szerszą platformą, m.in. do odkrywania interesujących miejsc w pobliżu (z rekomendacjami innych użytkowników) czy do rezerwacji stolików w restauracjach. Firma zatrudnia ponad 100 osób w Nowym Jorku, San Francisco i Londynie. Pozyskała do tej pory 71 mln dolarów finansowania i chce znaleźć jeszcze 50 mln.
Inwestorzy z ostrożnością patrzą jednak na wyniki finansowe Foursquare. W tym roku serwis przynieść ma tylko 2 mln dolarów przychodu. Model biznesowy serwisu dopiero się krystalizuje.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.