Franfinance Polska Sp. z o.o. już w pierwszym miesiącu prezentacji swojej oferty na platformie finansowej Money.pl podpisała kontrakt o wartości ponad 1,5 mln zł. Jest to zarazem pierwszy kontrakt zdobyty przez tą firmę poprzez wyspecjalizowaną internetową platformę sprzedażową.
„Jakość usług świadczonych przez portal Money.pl oceniam bardzo wysoko.” – nie krył radości Jan Robert Samsel dyrektor ds. sprzedaży Franfinance Polska Sp. z o.o. „Zaczęliśmy sprzedawać w połowie grudnia ubiegłego roku, a już w styczniu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, i to od razu w takiej wysokości. Z początku byłem pełen obaw – nie oferujemy produktu dla klienta masowego, koncentrujemy się raczej na leasingu technologii oraz samochodów ciężarowych. Tym bardziej cieszy nas ten sukces.”
„FranFinance Polska pokazała, że e-biznes jest ciekawym nowym kanałem dystrybucji dla praktycznie każdej instytucji finansowej, trzeba tylko chcieć i, co za tym idzie, odpowiednio zmotywować swoją sieć sprzedaży” – dodaje Jerzy Warchałowski, dyrektor ds. sprzedaży on-line w Money.pl. „Instytucje finansowe często jeszcze boją się e-biznesu, nie wiedzą jak się za to zabrać. A wystarczy po prostu mocno prosprzedażowe podejście i sukcesy są tylko kwestią czasu. Dla portalu Money.pl to bardzo ważny i pozytywny sygnał, że oprócz kont w wirtualnych bankach czy kredytów mieszkaniowych rośnie popyt także na inne usługi finansowe”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.