FreecoNet Tlenofon SA oficjalnie zmienił nazwę na Aiton Caldwell SA. Trwający proces rebrandingu to jeden z elementów strategii zakładającej sprawne zarządzanie kilkoma markami, konsolidację branży oraz debiut na rynku NewConnect.
Aiton Caldwell SA jest podmiotem zarządzającym grupą kapitałową, w skład której wchodzić będą wartościowe marki działające w branży telekomunikacyjnej. Spółka skupi się na dostarczaniu rozwiązań telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych, polegających na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć Internet. W ramach struktury zajmie się świadczeniem autorskich rozwiązań za pośrednictwem własnych linii produktowych.
Obecnie w ramach Grupy działa marka FreecoNet Tlenofon, z szacowanym na 40 proc. udziałem w rynku VoIP, dedykowana klientom indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO. W najbliższym czasie Spółka planuje wprowadzenie do oferty dwóch nowych propozycji. W ciągu kilku tygodni ogłoszona zostanie premiera zaawansowanego i kompleksowego systemu dla małych i średnich przedsiębiorstw, który stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych usług operatorów telekomunikacyjnych. Prace nad trzecią linią biznesową zostaną zakończone w III kw. bieżącego roku.
Etymologia nazwy Aiton Caldwell odzwierciedla pięć najważniejszych wartości, jakie przyświecają założycielom Spółki. Są to: A jak ambicja, I jak innowacyjność, T jak twórczość, O jak otwartość, N jak niezawodność. Słowo Caldwell stanowi natomiast uzupełnienie nazwy o skojarzenie z międzynarodowym charakterem marki. Spółka Aiton Caldwell ma ambicje stania się liczącym graczem na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym.
– Oficjalna zmiana nazwy to kolejny etap rebrandingu naszej Spółki. Teraz możemy w pełni zaangażować się w proces budowania silnej marki Aiton Caldwell. To kolejny krok przybliżający nas do debiutu na rynku NewConnect, który planowany jest w lipcu br. – powiedział Jan Wyrwiński, prezes Zarządu Aiton Caldwell SA.
Spółka zamierza w ramach emisji akcji pozyskać kapitał w wysokości około 2 mln złotych. Zostanie on przeznaczony na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP, ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej).
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!