25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który ma być najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.
Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. mkw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.
Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach – mówi Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl.
Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i Eurocash S.A.).
Rozpoczęcie budowy nowego magazynu potwierdza plany dalszego, szybkiego rozwoju Frisco.pl, w obszarze handlu internetowego FMCG. Dla Grupy Eurocash, Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze online – powiedział Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.