W dniu 14 lutego 2006 roku, easyCALL – operator telefonii internetowej – zakończył współpracę z Gadu-Gadu w zakresie świadczenia usług tanich połączeń telefonicznych. Powodem zakończenia współpracy jest wygaśnięcie umowy dotyczącej świadczenia tych usług. Do tej pory usługa oferowana przez Gadu-Gadu pod nazwą Telefon Gadu-Gadu działała właśnie w oparciu o platformę easyCALL.
easyCALL – dotychczasowy operator usługi Telefon Gadu-Gadu – zapewnia klientom ciągłość usługi. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na korzystanie z easyCALL zachowają wpłacone środki, ważność konta będzie przedłużona o kolejnych 30 dni. Dodatkowo, klienci decydując się na współpracę z easyCALL będą mieli możliwość otrzymania własnego numeru telefonicznego dostępnego ze wszystkich telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.
'easyCALL w długofalowej strategii zamierza utrzymać pozycję lidera rynku połączeń VoIP dla odbiorców indywidualnych’ – mówi Michał Jakubowski – Prezes Zarządu NEUTRON-IT. 'Jednocześnie pracujemy nad kompleksową ofertą VoIP skierowaną do klientów biznesowych, z tego powodu szukamy partnera biznesowego, z którym zrealizujemy nasze cele.’ – dodaje.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!