Producent komunikatora Gadu-Gadu oferuje od dzisiaj partiom politycznym startującym w wyborach specjalne numery GG na czas kampanii do kontaktu z wyborcami oraz przygotował specjalną ofertę reklamową.
Gadu-Gadu podczas ostatnich wyborów samorządowych wspólnie z organizacjami studenckimi aktywizowało młode osoby do udziału w wyborach.
– Jesteśmy apolityczni i neutralni, nie angażujemy się po żadnej stronie, robimy to co zwykle od lat, czyli pomagamy ludziom komunikować się – mówi Jarosław Rybus z Gadu-Gadu S.A. – Podobnie, jak podczas ostatnich wyborów samorządowych, i tym razem dajemy narzędzie do komunikowania się, z którego korzysta 6 milionów osób miesięcznie. Oferta skierowana jest do całej sceny politycznej i obejmuje nie tylko komunikator, ale także popularny serwis społecznościowy MojaGenercja.pl iGadu Radio , polskie radio internetowe.
Partie zainteresowane wykorzystaniem GG w marketingu politycznym mogą kontaktować się z działem reklamy GG: [email protected]
Przypomnijmy, że GG wydało ostatnio oświadczenie zwiaząne ze startem Łukasza Foltyna w wyborach parlamentarnych. Zarząd Gadu-Gadu S.A. podkreślał w nim, że Gadu-Gadu S.A. jest spółką publiczną, które realizuje swoje cele biznesowe i jest w pełni apolityczna a Łukasz Foltyn w dniu 16 maja 2007 zrezygnował z funkcji Członka Rady Nadzorczej Gadu-Gadu S.A. i od tej pory nie pełni żadnej funkcji w spółce Gadu-Gadu.
www.gadugadu.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.