Dobrze znany od wielu lat, adres Gadu-Gadu.pl oznacza już nie tylko stronę komunikatora Gadu-Gadu, ale także portal oferujący serwis informacyjny z różnych dziedzin: polityki, rozrywki, show-biznesu, porad, gospodarki.
Producent komunikatora zdecydował się na zaoferowanie użytkownikom GG i wszystkim internautom lekkiego, urozmaiconego portalu. To również odpowiedź na liczne zapotrzebowanie ze strony społeczności, która w adresie gadu-gadu.pl upatrywała też serwisu o większym zakresie, niż tylko strony typowo produktowej i korporacyjnej.
Czytelnicy znajdą w nim wiadomości, które mogą okazać się przydatne, ale i takie, które pozwolą zrelaksować się w pracy. Tym samym Gadu-Gadu dołącza do czołówki portali informacyjnych. Obecnie stronę www.gadu-gadu.pl odwiedza ponad 1,6 mln osób miesięcznie (dane za styczeń 2009 – Megapanel PBI/Gemius). Po uruchomieniu nowej wersji portalu producent spodziewa się większego zainteresowania witryną.
Dzięki nowym, unikatowym dotychczas w polskim internecie funkcjonalnościom gadu-gadu.pl ma nie być tylko kolejnym portalem, ale przykładem nowego spojrzenia na serwis, który łączy w sobie informacje i interaktywność użytkowników. Czytelnicy podczas przeglądania portalu, mając uruchomiony komunikator Gadu-Gadu (GG), będą mogli śledzić aktywność swoich znajomych z listy kontaktów – wspólnie polecać sobie artykuły, komentować. Korzystanie z portalu nabiera więc innego charakteru i jest zintegrowane z listami kontaktów w komunikatorze. Portal Gadu-Gadu.pl ponadto pokazuje na górze strony listę znajomych, którzy są obecnie zalogowani do GG.
Pomimo zmiany formuły, gadu-gadu.pl pozostaje nadal głównym adresem w sieci, z którego można pobrać oficjalne wersje komunikatora Gadu-Gadu, dowiedzieć się więcej o jego możliwościach, zapoznać się z innymi usługami sieci GG – dla nich została stworzona nowa, specjalna sekcja w serwisie.
Portal został przygotowany i jest wydawany przez spółkę GG Network S.A. Nad aktualizacją i rozwojem serwisu czuwa własna redakcja Gadu-Gadu.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.