Czy badania marketingowe prowadzone wśród wielomilionowych grup internautów mogą okazać się przebojem na polskim rynku badawczym? GaduSonda – uruchomiona w tym miesiącu przez spółkę Gadu-Gadu nowa usługa badawcza – oferuje konkurencyjnie szybkie i wiarygodne badania w oparciu o społeczność Gadu-Gadu, jedną z największych w polskim Internecie.
Z Internetu korzysta wg różnych szacunków około 13 mln internautów, a więc już ponad jedna trzecia wszystkich Polaków, a liczba osób korzystających z sieci stale rośnie. Co drugi internauta korzysta z Gadu-Gadu. To reprezentatywna i liczna grupa osób, którą warto spytać: „Co o tym myślisz?”
GaduSonda pozwala zrealizować dogodne ankiety internetowe. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych badań przez GaduSondę przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród wielomilionowej grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu. Badania przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W projekcie znajduje się już ponad 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i ponad 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza również standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji.
GaduSonda to przydatna usługa zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy mogą w ten sposób szybko i konkurencyjnie niskim kosztem zbadać opinię np. na temat planowanej kreacji kampanii.
Wśród stale poszerzanej grupy respondentów GaduSondy znajdują się użytkownicy internetu, którzy sami zgłaszają się do udziału w projekcie, podając swoje dane i będąc wiarygodną grupą panelistów, biorą także udział w programie lojalnościowym, w którym wygrywają nagrody (m.in. w obecnej edycji konkursu skierowanego do panelistów główną nagrodą jest laptop). Niewątpliwą zaletą GaduSondy jest więc wiarygodność badania – paneliści to konkretne osoby z rzeczywistymi danymi.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!