Pojawiające się w ciągu ostatniego miesiąca w Internecie informacje dotyczące wschodzącej gwiazdy muzyki pop Gagi Z. stanowiły w rzeczywistości kampanię preparatu na zgagę – Rennie.
Nietypowa akcja w sieci ARBOnetwork realizowana jest od połowy lutego br. Działania podejmowane w ramach kampanii przypominają promocję nowej idolki nastolatek. Na serwisach plotkarskich, m.in. Kozaczek.pl i Gadulek.pl, opublikowano więc artykuły dotyczące poczynań piosenkarki. Na serwisach społecznościowych, np. na Streemo.pl – w sekcji promującej muzyków i wytwórnie, utworzono Profile Gagi Z.
W ramach sieci ARBOnetwork dodatkowo wypozycjonowano teledysk „artystki” na stronie Maxior.pl. Kampanię wsparła emisja toplayera i billboarda w pakiecie ARBOzasięg. Wszystkie materiały przenosiły na oficjalną stronę piosenkarki www.gagaz.pl, na której dopiero 1. kwietnia po raz pierwszy pojawiła się informacja o reklamowanym produkcie. Obecnie uruchomiono także serwis www.alezgaga.pl.
Pomysł promocji preparatu Rennie spotkał się z przyjaznym odbiorem, czego przejawem są przede wszystkim pozytywne komentarze zamieszczane przez internautów na stronie Gagi Z. oraz na serwisach uczestniczących w kampanii. Akcję przygotował i zaplanował dom mediowy MediaCom oraz agencja komunikacji marketingowej JWT.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.